Hei kaikki mahtavat ammattiosastomme SuPerilaiset!

Olen Sisko Metso, teidän ammattiosastonne 403.n puheenjohtaja, haluan omasta sekä  hallituksen puolesta toivottaa hyvää tätä vuotta 2024.

Lämpimästi tervetuloa ammattiosastomme sivuille, pyrimme päivittämään niitä mahdollisimman useasti. Ajankohtaiset ilmoitukset lähetämme aina ensin jäsenpostilla sähköpostiisi. Katsothan, että postiluukussasi on tilaa ja tiedot Oma SuPerissa ovat ajantasalla.

Muistuttelen vielä, että jokaisen tulee itse tarkistaa oma palkkanauha, jotta palkka on maksettu oikein. Jos palkkaa ei ole tullut tai jäsenmaksua ei ole peritty palkasta, kysykää esihenkilöltä ja olkaa yhteydessä omaan palkanlaskijaan. Jos näillä toimilla asiaa ei ratkea, ottakaa yhteyttä luottamusmieheen, hyvinvointialueen puolella pääluottamusmies Tarja Aatoseen tai Jonna Tanttuun. Lahden kaupungin puolella yhteydessä voi olla pääluottamusmiehen, Heidi Erkkilä-Kaarlaan.

Yhteystiedot löydät täältä.(Kopioi seuraava selaimen osoitekenttään.) https://ao403.superliitto.fi/yhteystiedot/luottamusmiehet/

Olemme tehneet alueellista yhteistyötä niin edunvalvonnassa kuin jäsenetujen hankinnassa. Olemme saaneet liudan uusia jäsenetuja, jotka löytyvät ammattiosastomme jäsenedut- sivulta.

Tästä pääset suoraan ammattiosastomme jäsenetujen sivuille. https://ao403.superliitto.fi/jasenedut/

Teen työtä Kotiin vietävissä palveluissa, Kotiutusyksikössä lähihoitajana kahdessa vuorossa. Minut saa parhaiten kiinni whatsapp:sta tai sähköpostilla super403(at)superliitto.fi. Olethan yhteydessä, jos jokin työhön, jäsenyyteen tai ammattiosaston toimintaan liittyvä askarruttaa.

Toivon, että otatte seurantaan myös ammattiosastomme Facebook sivut https://www.facebook.com/super403/about ja Instagramin sivut super_lahden_ao_403.

Ammattiosaston kevätkokous on ke 20.3 klo 17.00 Ravintola Voitossa Salpausselänkatu 8.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen:

https.//superliitto.fi/toiminta/kokoukset

Toivon, että pystytte nauttimaan töiden lomassa myös alkavasta keväästä ja auringon valon lisääntymisestä.

Superterveisin Sisko Metso